2011. augusztus 7., vasárnap

Mézesszív :)




Mikor megláttam, saját szívembe zártam Mézesmama szívecskéjét. A minta navette kabosonra van megálmodva, az meg nincs itthon, no de nem véletlen kreatív hobbi a gyöngyözés - azzal főzünk, akarom mondani fűzünk, ami van :) A középen lévő piros izé felkutatása közben találtam egy bagettet, az is négylyukú, azzal is kipróbálom!



Mézesmama, köszönöm, hogy megosztottad velünk a mintát, köszönöm, hogy vagy, nagyon szeretek hozzád benézni, szájat tátani, jókat nevetni.

Szép vasárnap estét mindannyiunknak!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes kis minta,és nagyon jó munka! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes lett a szívecskéd, gratula!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos szívecske! Nekem is van már, csak még nem fotóztam!

    VálaszTörlés
  4. Drága Cimbike!
    Először is köszike, hogy megfűzted...hogy ilyen szépre fűzted.., hogy ilyen kreatív vagy,....
    Én is imádok hozzád járni.és ez azt
    hiszem így is marad egy darabig...hi..hi..hi

    VálaszTörlés
  5. Ez a szívek szezonja nálad, egyik szebb, mint a másik, de ez valami mesés lett, vörös akár az igazi. Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés