2011. augusztus 3., szerda

Bizsereg a szívem is... :)



Kedvem támadt szívügyekkel foglalkozni ismét! Nincs ugyan mitől olyan nagyon bizseregjen a szívem, de mamám szerint az a jó, ha néha még ok nélkül is bizsereg :)



Épp mint jómultkorában, most is egy dal hozta az ötletet, most is egy olyan, amit a csengőhangos szájtokon örökzöldként aposztrofálnának, és most is Budapest Bár, mégpedig ő: Engem a rumba döntöget romba. Imádom ezt a számot, a szövege olyan nagyon zizi, hogy az már fantasztikus! A klipet is szeretem, halálos, ahogy a harmonikás pasi stíröli az énekesnőt... egyszer még sóhajt is egyet, szerintem valami ilyesmit: "Hej, egyem a bizsergő derekad" :)



Azt még mindenképpen el kell mondjam, hogy a dalt apukám előadásában ismertem meg. Gyerekkoromban sokat jártuk az országot, és a Trabiban ugye el kellett ütni az időt, énekeltünk is. Papagájoltam apu után a szöveget, és azon kicsit sem akadtam fenn, hogy a szerelem iránt pokoli a gusztus, de hogy hogy jön a rumbához a hősi halál, az nem igazán fért a fejembe... ugyanis azt, hogy "ezen a rém szomorú alapon bukom el én az erény mezején" úgy értelmeztem, hogy szegény egy Erény nevű helyen csatázott, és elesett a harcmezőn :)

Szép estét, bizsergőset, rumbásat!

Minta: Türkiz - bronzos: Vyolina, Coeur net - Merci! Karamell - türkiz: Beadangel, thank you!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a szíveid! :)
    Nekem ez a kedvencem a Budapest Bár előadásában:
    http://www.youtube.com/watch?v=pie9cHezchM&feature=related

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jót nevettem Erénykén!:DDD
    Csodás a fűz(e)mény, olyan, mintha szódavíz buborék lenne, persze nem a színekre gondolok!..
    A türkiz meg milyen lenne, ha nem az!:))) Mármint csodás!:DDD

    VálaszTörlés
  3. Hú de szépek a szívecskék! Nekem a második a kedvencem! Gyönyörűek! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyesek a szíveid,a második nagyon tetszik!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Teljesen bizsergek már én is a szívecskéidtől és mert gyorsan meghallgattam ezt a rumbát! Naggggyon jó kis zene!

    VálaszTörlés
  6. Imádom az írásaidat!!
    Nagyon szuperek a szívecskék a színek is nagyon bejönnek!!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű színek, és egyedi szövegértelmezés! :)

    VálaszTörlés
  8. A második naggyon-naggyon,az első pedig naggyon tetszik :DD A színe pedig természetesen gyönyörű, hiszen türkiz!!

    VálaszTörlés
  9. A dalt nem ismerem - még nem is jutottam el odáig, hogy meghallgassam, viszont a szivecskéid nagyon tetszenek :)

    A szövegről nem is beszélve. Erényke nekem is tetszett :)))

    VálaszTörlés
  10. Szuper vagy Cimbike......csúcs szuper szívecskével!

    VálaszTörlés
  11. Meghallgattam a számot, többször is, a szöveg miatt, nagyon tetszik, táncolni támad kedve tőle az embernek. A szívecskéid pedig szívmelengetően szépek, nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  12. Mindkettő szivecskéd nagyon jóóóó!!:)))Tetszenek:)

    VálaszTörlés
  13. Az jó, ha bizsereg, főleg ha ilyen helyes kis ékszereket bizsergetsz ki magadból, nagyon édik és mellé a kommentek zseniálisak.

    VálaszTörlés
  14. Lovely work and colors.
    Greetings,
    -Eva Maria

    VálaszTörlés