2011. július 19., kedd

Zöld, szeretlek, zöld, imádlak...



... főleg ilyen punnyadt melegben :) Állandóan esőtől áztatott zöld lombokról képzelgek: bebújok a fa alá, csorog rám a hűs eső - aztán mentás koktélról, millió jégkockával, jégbe hűtött szőlőről... És lám, ilyen a blogbarátság: Belinda valóra váltotta álmom :)))



Új Krasznám színeitől is egy-két fokkal hűsebbnek érzem a levegőt. Nem tudom abbahagyni a fűzését, nagyon szeretem! Köszönöm a mintát, Jolika!

Szép estét nektek, jégbe hűtött gyümölcsökkel/sörrel/koktéllal/fagylaltkehellyel (a nem kívánt rész kihúzandó)!

Minta: Berjo Krasznája
A bejegyzés címét loptam: Federico García Lorca: Alvajáró románc

U.I. - Ha valaki elmondaná nekem, hogy nem lesz a fehér fotó-háttér szürke, ezerszer is megköszönném :)

15 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Mivel én imádom a nyarat - ne tessenek megkövezni érte :)))- nekem ezek a gyönyörű színek a nyarat köszöntik, éltetik.( Persze 3-4 fokkal kevesebb is lehetne nyár... :DD)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépséges munka! Öröm ránézni!

    VálaszTörlés
  3. Cimbikém! Fűzzél még sok ilyen szépséges Krasznát, és kinek-kinek akár a meleget, akár a hűs habokat jelképezve - szerezzenek örömöt, gyönyörűséget!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép!!! Ráadásul a színei is fantasztikusak!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett!
    Imádom a színeit! ;)
    Hozzánk elhozta az esőt a medál, nálatok is?

    VálaszTörlés
  6. Bizony Susu, megjött az esőcske, végre nem csak annyi, hogy épp a port elverje! A nyaralóknak persze nem biztos, hogy öröm, de már nagyon kellett :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki!
    A gimp nevű programmal lehet állítani Fehéregyensúlyt, hátha az segítene... Illetve bármelyik kicsit képszerkesztős programnál érdemes megnézni az automatikus javítást (ez néha azért rosszabb az eredetinél), illetve a fényerő/kontrasztot.

    VálaszTörlés
  8. Imádom Garcia Lorcát!Ennek a versnek hihetetlen zenéje van! A múlt héten egész végig az eszemben járt.
    A medál is nagyon tetszik, mert a zöld iránti vonzalom is él bennem, szinte már túlságosan is.
    Nemrég fedeztem fel a blogodat, és nagy kedvvel térek ide vissza azóta is, mert nem csak nézni érdemes a blogodat, hanem olvasni is.

    Orsi

    VálaszTörlés
  9. Úgy látom nem tudsz a zöldtől szabadulni...de ne is akarj, mert megint csodálatosat alkottál....nagyon tecc!

    VálaszTörlés
  10. Szia Cimbilimbi!
    Megkaptam a "Latinkás" játék ajándékomat! Szóhoz sem jutok olyan gyönyörű. A lányaimnak is nagyon tetszik, így lehet hogy a nagyobbikkal közösen fogjuk használni (a kicsi még csak 3 lesz az ősszel úgyhogy neki még várnia kell :o) Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. :) Nekem az XnView program nagyon bejön, bár a fehér alappal nekem is mindig meggyűlik a bajom.

    VálaszTörlés
  12. Be jó, hogy nem tudsz leállni...így szebbnél szebb medálokat varázsolsz....
    A meleget elviselhetővé hüteni van ötletem a kivitelezés még nem tökéletes..:))
    Jó nagy befőttes üvegekbe kell eltenni télen a hideget, szívesen adnék belőle jó sokat... ilyenkor jól fogna :)))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lett Adri ez a nyakláncod. A Kraszna minta annyira jó, ahány helyen látom, annyiféle...
    A Tiéd is szuper, gratulálok

    VálaszTörlés