2011. május 17., kedd

Decens negyvenes keres...




...kedves, udvarias, könnyen használható fényképezőgépet :)

Ha a cím alapján másra gondoltál, az egyáltalán nem véletlen - egy társkereső hirdetést olvastam ezzel a címmel, nagyon megfogott, elgondolkodtam, milyen is egy decens negyvenes. Már akkor elhatároztam, egyszer én is használni fogom a jelzőt :) Az én vágyálmom per pillanat (na ja, kinek a pap, kinek a ...) egy digitális fotómasina, nem baj ha használt, nem baj ha nem szupermárka, legyen viszonylag kicsi és lehessen vele szép színes képeket készíteni, és ne legyen hozzá ezerkétszázhuszonhat oldalas használati útmutató. Ja, az sem baj, ha olcsó :)

Mivel egyszer már olyan jól bizniszeltem a blog segítségével, gondoltam megpróbálkozom ily módon is. Ha neked van ilyesmid elfekvőben, vagy tudsz valakit, vagy ismersz jó beszerző helyet, boltot, kérlek hagyj egy kommentet vagy dobj egy villámpostát. Köszönöm előre is!

UI - Gyöngyök is vannak-lesznek, csak hát ahhoz fényképezőgép is kell :)))

7 megjegyzés:

  1. Csak tanácsot szeretnék adni ha elfogadod:
    ha automata gépet veszel jó ha vadi új, és ha lehet legyen promóciós mert az sokkal olcsóbb, és talán jobb is...:))))-reklám:)))))
    Ezek a kütyük úgy vannak ám megcsinálva, hogy annyit tartnak, hogy épp a garancia idejük járjon le s mehet a kukába.
    Az árak pedig egyenes arányban vannak a minőséggel.
    Nekünk ez a tapasztalatunk....

    VálaszTörlés
  2. Bár nincs elfekvőben hasonlóm, van egy kütyüm, amivel borzasztó elégedett vagyok: Lumix DMC-FS42. Digitális, én közel két éve vettem kicsit több, mint 40ezerért, de ahogy nézem, most is kb. ennyi, 35-től indul (ami viszont nagyon jó jel, tartja az árát, szóval nem gagyi:)) Nem kell szakértőnek lenni a használatához, mert nagyon sok módot be tudsz állítani, de automatán hagyva ő is mindig jól dönt. Ja és gyakran úgy járok, hogy a férjem egy órát állítgatja egy témához az automata gépét, mire megvan A kép, én meg csak lövök vele párat, és szebb és élesebb és fényesebb :)))

    VálaszTörlés
  3. Én,mint fél decens teljesen 30as, azt tanácsolom, hogy vegyél olyan gépet,amibe beleszeretsz:) Nem értek a gépekhez:) Az enyém hasztáltan vett, igaz nem kompakt és nem olcsó, cserébe szépen fotóz, baromi nehéz, és imádom:)
    Ha találsz valami jót, szólj, mert egy kis táskába bedobós gépet én is szeretnék, hogy bárhol,bármikor fozóthassak gyanútlan útszéli kóbor virágzó vadvirágot:)

    VálaszTörlés
  4. Én azt tudnám tanácsolni, kedves Adrienn, hogy olyan gépet vegyél, amivel macrofotózni is lehet (azt hiszem, már majdnem minden kompakt gép tud ilyet), mivel a gyöngyök fotózásához jól jön ez a funkció. Nekem egy tükörreflexes gépem van, előtte sokáig kompakt volt, mind a kettőt szerettem, szeretem,nyilván ez, ami most van, jóval többet tud. Az edigital.hu-t ha megnézed, ott nagyon sok féle-fajta van, sőt, most 0%-os THM-el kínálját az áruikat. Érdemes az oldalukat megnézni!

    VálaszTörlés
  5. Én is az edigital.hu-t ajánlom, mi is ott vettük a gépünket két éve. Egy kedves, hozzáértő barátom szerint 4 megapixel felett már teljesen mindegy milyet veszel. A tesóm vett pár éve egy 15 ezres kis gépet, elég jó képeket csinál, a márkáját sajna nem tudom.

    VálaszTörlés
  6. Sajnos én ehhez nem értek,hülyeséget pedig nem szeretnék mondani,csak,hogy mondjak valamit! :)
    Azért remélem sikerül valami jót választanod! :):)

    VálaszTörlés
  7. Gép ügyben nem tudok segíteni, mert nekem ugyan van, de nem értek hozzá, csak nyomkodom, aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem!:)))
    Viszont, nekem így is nagyon tetszenek a munkáid és a fotózással sincs semmi bajom! Gép az kell, mert ha nem tudod megmutatni a csodás alkotásaidat, az már baj lenne! Köszönöm a kommentjeidet és hogy mindig olyan szépeket írsz, ami erőt és kedvet ad a továbblépéshez!:) Felhívnám a figyelmedet egy új játékra, remélem szerencsével jársz, mint mindig!:)))http://edinagyongye.blogspot.com/2011/05/egy-jo-szo-jatek-nalam.html

    VálaszTörlés