2011. április 10., vasárnap

Krasznám - és kedvenc színeim újratöltve



Beneveztem én is Berjo csereberéjére, ahol nekem könnyű dolgom volt, csak egy kedvenc mintát kért Krasznáért cserébe :) Olyan régen fűztem már türkiz-aranyat, hogy muszáj voltam ezt a kedves-szép mintát addig érlelni, míg meg nem érkeznek a csiszoltjaim Prágából :) Egy kedves barátom ott dolgozik, és felajánlotta, hoz nekem cseh csiszoltat. Ki is használtam a kedvességét, és olyan, de pont olyan gyöngyöket kértem, mint amilyenek az Erikától nyert tengeri csillagban vannak. A csillag utazott a prágai gyöngyösboltba, meg is csodálták nagyon! És lettek nekem is türkiz csiszoltjaim, és lett Krasznám!

Előző posztomra utalva, ismét csak tengeri hangulatom van, ha ránézek, amit csak akkor teszek meg ha tükörbe nézek, mert amióta elkészült, a nyakamban van :)

Köszönöm a mintát Jolika, szeretem nagyon, úgy érzem lesznek testvérei. A középső golyók mérete miatt kicsit játszottam a szemszámokkal, de nagyon kicsit nyúltam csak bele :) Most szaladok bloglátogatóba, pár napig nem neteztem és annyi de annyi újdonság van az olvasnivalók listáján, itt fogok ülni a gép előtt reggelig!

16 megjegyzés:

  1. Egy csipkés csoda. Nagyon szép lett. Csodálatos a színek összhatása!!!

    VálaszTörlés
  2. Lehellet finom, nagyon elegáns és igazán imádnivaló, itt a községünk mellet folyik egy Kraszna nevű folyó, annak a felszine is ilyen szépen csillog a tavaszi verőfényben.

    VálaszTörlés
  3. Juhé!!! Gyönyörű!!!!:)))

    Drága Joli egy jó bulit indított...
    Én is megfűztem a Krasznát- egy antikolt darab készült belőle, jó volt fűzni...

    VálaszTörlés
  4. Káprázatosan szép színvilág!
    Berjo mintája pedig magáért beszél!
    Nagyon szép munka!
    Minden elismerésem Adri!

    VálaszTörlés
  5. Ezek a színek nekem is nagyon a kedvenceim, ezért el vagyok ájulva a szépségétől!!! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  6. CSodálatos! Annyir finom, nőies ezekkel a színekkel. Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon, kis finom medálka, szépségesek a színei is!!:)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű lett Cimbi!Tetszik a színeidben:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, én is oda vagyok a színekért!

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus színek...nagyon tetszik....szépet alkottál megint Cimbi!

    VálaszTörlés
  11. Tényleg egészen csipkeszerű lett a Krasznád, gyönyörűséges. Nagyon köszönöm, hogy megfűzted!!!

    VálaszTörlés
  12. Adrimu, egyre szuperebbek lesznek a műveid!:) Nagyon jó érzés igazán szép és különleges anyaggal dolgozni, ezt én is ismerem, az üveg esetében! Gratula!!!:)

    VálaszTörlés
  13. Csodálatos lett ez a Kraszna, nagyon szépek a színei! :-)

    VálaszTörlés
  14. Micsoda szépség került ki megint a kezeid közül! Gyönyörű Cimbis Kraszna!!NAgyon tetszik!Itt is köszönöm kedves szavaidat drága blogbarátném!!

    VálaszTörlés