2011. február 21., hétfő

Marikának ajánlom...



... ezt a kis tavaszváró medált. Még tavaly csereberéltünk Marikával, gyöngyös könyvért kaptam sok-sok gyöngyöt, ásványgolyókat, és extra meglepetésként ezt a vidám kabosont, amit Marika s.k. gyurmázott :) Sokáig szemeztem csak vele, vártam az ihletet, aztán nemrégiben megszállt - a világoskék-tüzkizes kásák képében :) Amikor a lila drop komák felkéredzkedtek a díszítő sorba, először meghökkentem kicsit, ám győzködtek, hogy ők igenis oda valók. Meg lettem győzve :D

Külön öröm, hogy uszkve fél év elteltével a képeket teljesen egyedül készítettem, mindenféle segítség nélkül :) (Ha tudnátok, hogy a kezemben a legegyszerűbb szerszám is sírva könyörög, hogy tegyem le, bólogatnátok, bizony, ez nagy szó!)

11 megjegyzés:

  1. Szeretlek Cimbikém!
    Ez nagyon jó lett! Hogy jutott eszedbe ez a színösszeállítás, szinte egyiket sem tettem volna mellé... mégis isteni lett! Gratulálok!
    A fényképek is szuperek!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, mi az a kaboson, meg drop..., stb, de ez nagyon klassz! A lila tök jól megy hozzá, én többet is tettem volna bele! Nagyon szép!:)
    Aki így tud fotózni, miért a keresztfiát nyúzza a képek készítésével???:)))Tökéletes!

    VálaszTörlés
  3. Cuki lett! :-) Én is épp egy hasonló színvilágú medált készítek. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom mitől kaptál ihletet,talán a tegnapi szép napsütéstől!!?? :)
    Szépséges,tetszik a színvilága!

    Te is hívtad elő a fotókat??
    Egyedül?
    Nem féltél a sötétkamrában? :) :)

    VálaszTörlés
  5. Ez valami csúcs, szuper a színe!

    VálaszTörlés
  6. Nekem ez a szín összeállítás kicsit érdekes...
    A gyöngyeiden nem látszik...a "sírva könyörgés"...még jó hogy csak a "szerszámok könyörögnek"....:)A fotózás nekem is nehezen megy....hol a fény viszony nem jó máskor meg a hátteret nem találom jónak!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett!!! A fotó is tökéletes! :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon érdekes, vidám szinösszeállitás, nagyon tavaszias. Igazán szép lett. Köszönöm a kedves szavakat és a jókivánságaidat.

    VálaszTörlés
  9. Tegnap megmutattam a nejemnek az oldalad, továbbá Horimarika oldalát. Igencsak rácsodálkozott gyönyörű alkotásaitokra! Szenzációs ékszereket készítesz ismét...

    VálaszTörlés
  10. Érdekes színek így együtt, de nagyon jól eltaláltad! Szép tavaszi ékszer lett!

    VálaszTörlés