2011. január 11., kedd

Annild bogyó




A bogyókkal úgy vagyok, hogy nagyon szeretem őket, gyakran meg is csinálok egyet-egyet, aztán elgurulgatnak a dobozaim mélyén, mert elfogy a szufla, hogy többet csináljak, vagy be is fejezzem ékszerré, használható akármivé. Ezzel a bogyóval könnyebb a helyzet, mert elég nagy medálnak, nem érzem a kényszert, hogy cifrázzam további kisbogyókkal, lógicsákkal.
Fogadjátok szeretettel legújabb bogyólázam első termését. Ő Annild, Ildés mintája. Ha van aki netán nem járt még Ildés háza táján, mindenképpen szaladjon, sok szépséges mintája van, amelyből nagylelkűen grátisz megoszt jó párat. Merci!

UI - Köszönöm nektek a sok jókívánságot orkká változásom kapcsán, örömmel jelentem, kicsit sem vagyok már ork-szerű, ahogy Pálfalvi Zsuzsi blogbarátom kívánta, orktalan lettem, csak remélni merem, hogy hosszú ideig elkerül az allergiás bőrnyavalya :)

17 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól vagy! A bogyód csodaszép!!! A nyerő-szériával kapcsolatban pedig úgy tűnik igazad lesz! És 31-én nyertem és azzal is működik, mert ma is nyertem. Tehát várd csak a sorsolások!!! Én meg a bogyó képeket várom! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Örülök én is, hogy jobban vagy...a bogyó pedig
    nagyon szépséges....én is így vagyok a bogyeszokkal előbb egy....aztán szééép lassan
    a többi.

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoru lett! Koszonom a linket a mintahoz.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jól vagy :)a bogyód pedig csodaszép mint rendesen :)Köszi a linket is.Szerintem nálam start-cél győzelmet aratsz :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás bogyó, köszi a tippet, már találtam valami kedvemrevaló fűznivalót Ildésnél.

    VálaszTörlés
  6. Örülök,hogy orktalan vagy,maradjon is így!
    És amint látom,nem is maradt vissza semmi szövődmény! :)
    Csodaszép lett a bogyeszod!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy jobban vagy :-)! Szépséges a Timi ajándéka és a bogyó is! :-)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű! Mi ez az orkdolog? Utánanézek.

    VálaszTörlés
  9. Aha! Hát az az illusztráció azért biztosan picit túlzó, mármint a felső!:) Jobbulást!

    VálaszTörlés
  10. Cimbi... nagyon tetszik a bogyód...van egy pár bogyesz mintám amit meg szeretnék fűzni...remélem hamarosan sorra kerülnek!

    VálaszTörlés
  11. Olyan,mint süti bolygó űrjárműve:) Nagyon tetszik:)
    Így, hogy kiűzted az orkokat a Végzet Hegyéről, akár randizhatnánk is:)

    VálaszTörlés
  12. Jaj de szép lett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  13. Azt szeretném megkérdezni, hogy lehet ezt a mintát letölteni? Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  14. Schnappy, ha az alábbi hivatkozást bemásolod a böngészőbe, megnyitja a zip fájlt, illetve felajánlja mentésre vagy megnyitásra. Elméletileg... nálam működik, ha neked nem, dobj egy e-mailt és elküldöm a mintát.

    http://www.lestresorsdildes.com/attachment.php?id_attachment=39

    VálaszTörlés