2010. november 16., kedd

Mütyürkék


Az ünnepekre gyúrok én is, mint annyian a kézműves közösségben. Karácsonyi angyalkám prototípusát hoztam megmutatni. Sok szépséggel találkoztam a témában, ám legtöbbje szerelős, amivel a mai napig nem tudok megbirkózni, két szerelőkarikát sem vagyok képes egymásba biggyeszteni :( Úgyhogy maradt a tű-cérna verzió. Agyalásom eredménye itt látható. Már készül szép csillogó fehérben-zöldben is.


A másik mütyür kisebbik unokaöcsimnek készült, akinek fagyi az óvodai jele. Már régen akartam neki fagyit gyöngyözni, aztán mikor megláttam Tímel tengeri csillagláb-származék fagyiját, már nem volt visszaút :D Csak a csillag fűzést kellett megtanulnom. Köszi Timi Úrnő! (Még nem döntöttük el, kitűző lesz-e vagy valamilyen lógicsa, ezért éktelenkedik ott a damil.)

7 megjegyzés:

  1. Már az angyalka is tetszett... de ahogy lejjebb gördültem... háát az a fagyi iszonyat jóóóóó! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Szépségesek lettek!!!
    Küldtem e-mailt!

    VálaszTörlés
  3. Kis cukorfalatok :)
    Csillogó fehér-zöld variáció felcsigáz :)

    Nagyon szívesen Fedőneve Helga :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan szárnysuhogós ez a november.......
    Jó angyalkodni.......
    Sok örömet a kincsekhez.......
    Szépségesek :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a fagyi!!!!!! :-))) Szuper ötlet, nagyon tetszik!!! Cuki az angyalkád is!

    VálaszTörlés
  6. Az angyalka is szép, de ez a fagyi!!! Imádni való!

    VálaszTörlés