2010. november 10., szerda

Megdolgoztattuk a postásokat...

... az utóbbi időben :D

Először is Horimarikával csereberéltem el a néhány bejegyzéssel lejjebb ajánlgatott gyöngyös könyvem. Mindenféle csodás kásagyöngyöt, swarit, csiszit kaptam érte, már gyártom is az ékszereket. Köszi Marika! És köszönöm mindenkinek, aki érdeklődött, odavoltam egészen, hogy válogathatok!

Aztán Gaby Erikával csereberéltem. Ő az Amidalát szerette volna, ugyanolyan színekben, mint az enyém, én pedig dekupázsolt üvegtányért. Gabi tálkája ugyan nem Nagyváradtól utazott a postán, kedves ismerősei elhozták Pest megyébe és itt adták fel, de azért izgultunk kicsit, hogyan érnek oda / ide a csomagok. Kár volt körmöt rágni, egy hét alatt minden gond nélkül, épen megérkezett mindkettő! Nézzétek a gyönyörű kis karácsonyi tányérom, már alig várom, hogy az ünnepi asztalra kitehessem. És az ünnepi mintás párnácskát is Gabitól kaptam, extra ajándékul! Köszönöm, Gabi! És nézzétek Amidalát, milyen szépen csillog Gabi képén, az ő kis kezében :)


Beneveztem Latinka ajándékláncába, csuda jó játék, adós-kapós, nézzétek meg, ha még nem ismeritek! Nekem Évi(Vica) készített két állatjó medált, és egy horgolt virágot, amit már rá is applikáltam a télikabátomra (és elfeledtem lekapni, majd pótolom a fotót). A virág medált fordítva kell elképzelni, ott is van az akasztója, de rájöttem, hogy így is tetszik, bőrszálra csomózva. Köszönöm Évi!

Én Krisztinának fűztem egy Seis Puntas ihletésű láncot, már odaért, és ma debütál, Kriszti a suliban viseli. A képet Krisztitől kunyiztam, köszönet érte!

7 megjegyzés:

  1. Ennyi szépséget egy helyen!!
    Legyen még sok mozgalmas napja a postásaitoknak :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ajándékokat adtál és kaptál is! Tök jó dolog ez a cserebere akció! A postás meg... majd kap ő is valamit, valakitől...:))

    VálaszTörlés
  3. "Cimbinél is szerettem volna kommentelni, de valami miatt nem sikerül. Annyira szép ez a zöld lánc !!!!:))A többiek is :))"
    Pálfalvi Zsuzsa szólott imígyen.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű dolgokat adtál és kaptál. A türkizes lánc nagyon megfogott, de Amidala is szépséges. A kapott ajándékokhoz is gratulálok, használd, viseld őket egészséggel. :)

    VálaszTörlés
  5. Ennyi szépség egy rakáson. Micsoda dőzs! Az ember be sem tud telni velük.

    VálaszTörlés