2010. szeptember 15., szerda

Nyertem! Hurrá!

Nem bírom magamban tartani az örömöt, megosztom hát: Timel (Bellisperennis) blogján kommenteltem három csudaszép ajándékért, és megnyertem a nyakláncot! Úgy örülök, mint kismajom a farkának. Annak is nagyon örültem, mikor az én ajándékom kelt el az Ajándékblogon, de azért kapni, az naaaagyon jó. Olyan szép nyaki, már alig várom, hogy felvegyem! Köszönöm, Timel! (Holnap lesz a hümmhümmedik szülinapom, úgyhogy tökéletes az időzítés!)

És még egy jó hír: Eva Maria Keiser feliratkozott hozzám olvasónak! :-) Most utálom magam, mert olyan csúnya dolog ezzel dicsekedni, és főleg mert mind a 21-en drágák vagytok nekem, és büszke vagyok hogy "ismerhetlek" titeket. De azért olyan jó...

Úgyhogy most még az sem zavar, hogy nem látok a ta -- akarom mondani a náthától, az élet mindenféle csúnyaságairól nem is beszélve.

És ha már végigolvastátok a nyekergésem, lássatok is valamit, felteszem, mit láttunk miXikével vasárnap naplementekor a teraszról, és a kis vadszőlőt is, ami idén kezdett növésnek indulni.


6 megjegyzés:

  1. Jobbulást neked, és örülök, hogy örülsz.

    Na meg persze szép volt a naplemente is.

    VálaszTörlés
  2. Ne is mond ezt a rossz időt. 2 hete nem tudok kivackolódni a náthából. Mire meggyógyulnék, újra sikerül megfázintanom magamat. Borzalmas.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!!! Én azért sárgulok egy kicsit, mert még sosem sikerült nyernem! Már szinte vadászom a játékokat de a szerencse nincs velem jóban. Azért annak örülök hogy nyertél! Jobbulást kívánok!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyereményedhez,és jobbulást kívánok,gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés
  5. Isten éltessen hümmedik alkalomból !!
    Úgy örülök, hogy örülsz :)
    Jövő7elején postázok :)
    Köszönöm, hogy megtiszteltél a jelentkezéseddel:)

    VálaszTörlés